Nord-Odal sanitetsforening bruktbutikk

Om butikken

Typisk utvalg

Kart

Laster…

Bilder

Anmeldelser

2 Anmeldelser on “Nord-Odal sanitetsforening bruktbutikk”

Utmerket
5
2 vurderinger
Pris
5,0
Utvalg
5,0
Service
5,0
  • Sava Petrovic
    Pris
    Utvalg
    Service

    Godt utvalg, hyggelige priser og god service!

  • Bjørn E.
    Pris
    Utvalg
    Service

    Dette er en bruktbutikk jeg ofte går til. Godt utvalg med ofte nye ting, hyggelige folk som jobber der og ikke minst supergode priser. Anbefales på det sterkeste hvis du bor i nærheten eller noen gang kjører forbi.

Del din opplevelse av bruktbutikken.

Velg en vurdering
Overall
Velg en vurdering
Pris
Velg en vurdering
Utvalg
Velg en vurdering
Service

Du kan skrive anmeldelse uten å logge inn. For å laste opp bilder må du være innlogget.

Logg inn for å laste opp bilder

Se flere bruktbutikker i området

Byer i dette fylke